Szerelem

Most várhatnátok azt, hogy nagy szerelmi sztorikat mondjak magamról, hogy engem megtalált a szőke herceg és minden olyan volt, mint a mesékben. De azt hiszem, ezzel "kicsit" hazudnék.

Be kell valljam 16 éves létemre nem mondhatom azt, hogy én már voltam rendes párkapcsolatban, de igazából ilyen idősen én nem is szégyellem és oka is van ennek. 

Természetesen volt olyan aki tetszett vagy valamiért megfogott, de amekkora szerencsém volt sosem viszonozta senki, de lehet ez így volt rendjén. Ez előfordult viszont egyszer fordítva is, amit én éreztem kínosnak, de mivel nem éreztem semmit, ezért inkább nemet mondtam, mindenkinek úgy volt a jó. Hála istennek szerencsés voltam ebben, ugyanis ma ezt a személyt az egyik legjobb barátomnak mondhatom. 

De akkor térjünk is rá arra, hogy én mit gondolok erről a témáról!

Először is, én a hosszabb kapcsolatok híve vagyok, lehet ezért nem is volt eddig úgy senkim, mert nem találtam rá olyanra, akivel ez lehetséges lett volna. Persze olyan is előfordulhat, amikor úgy tűnik vele összejöhet, de aztán mégis hamar szakítás lesz a vége. 

De inkább várok egy normális fiúra, aki tényleg szeret és megbecsül engem, számomra ez nagyon fontos. Sosem voltam az a személyiség, aki majd egy estén felszed valakit, főleg nem ilyen idősen. Valaki ezt szereti, és úgy van az ilyenekkel, hogy egyszer élünk. Nekem ezzel nincs semmi bajom, de engem az ilyenek hagyjanak. De ha belegondolok, mindig az ilyen személyiségeknek van először barátjuk/barátnőjük. Aki úgy gondolkozik ezzel kapcsolatban a környezetemben, mint én, annak se volt nagyon még senkije, pedig attól nagyon rendes lány/fiú. Egyszerűen én fontosnak tartom, hogy ki az a személy akit én nap, mint nap magam mellett tudok és akinek megnyílok ilyen szinten érzelmileg. 

Az igaz szerelemben azt mondják, hogy a belső a fontos, ami igaz is! DE, szerintem a külső is számít annyiban, hogy megfogjon téged. Ez alatt nem azt értem, hogy csak az ilyen sminkes, kicicomázott, vékony lányoknak van esélye, hanem mindegy milyen a külsőd, hisz valakit úgy is azzal fogsz majd meg. Mindenkinek más jön be, és emiatt nem lehet elítélni senkit. És itt most kitérek arra, hogy vannak akik a saját nemüket szeretik, de én ugyanúgy őket sem ítélem el. Tudom sok vita van erről, ezért nem is fejtem ki jobban a véleményem itt.

Ami még szerintem a fontos, az a neten való beszélgetés. A felnőttektől sokat hallani, hogy jajj a mai fiatalok ott beszélgetnek egymással ahelyett, hogy találkoznának. Részben igazuk is van, de van amit nem értek. Fontosnak tartom a személyes beszélgetéseket, találkozásokat. De ha éppen nem lehettek együtt, nem értek mondjuk suli miatt úgy rá, akkor szerintem nincs azzal baj, ha ott tartjuk a kapcsolatot. Lehet régen nem volt erre lehetőségük, de nem feltétlen rossz, hogy nekünk már lehet, sőt..

A szülőknek is nagy szerepük lehet egy tini szerelemben. Szerencsére én olyan családban nőttem fel, ahol a szülők mindenben támogatnak és segítenek. Szóval ha azzal állítanák be, hogy van valakim, biztosan örömmel fogadnák. Tudom sajnos valakinek ez nem adatott/adatik meg. Mindig is rossz érzéssel tölt el, mikor ilyet látok. Számomra egy ismeretlen tény az, hogy a szülők nem támogatnak és sokszor ellenem legyenek. Belegondolva, hogy mekkora részét befolyásolja ezt egy gyereknek/tininek az hihetetlen. Akár az egész életét meg tudják az ilyennel bélyegezni. Körülöttem is vannak ilyen emberek, akik nem is tehetnek semmiről, de mégis úgy beszélnek/bánnak vele otthon, amit nem érdemelne meg. Sajnos nem sok tanácsot tudok ebben adni, hiszen nem érezhetem át ezt teljesen, és minden tiszteletem azoknak a fiataloknak, akik legyőzik ezeket az akadályokat.

Ha már rátaláltunk az igazira, a nagy Ő-re, akkor mindent tegyünk meg. A legfontosabb, hogy tiszteljétek és szeressétek egymást. A veszekedések és összekapások elkerülhetetlenek, de ezeket az a lényeg, hogy megtudjátok oldani. Fontos, hogy mindkét személy ugyanúgy akarja, és azt is tartsátok tiszteletben, hogy a másik mit szeretne. Próbáljatok minél többet találkozni, és emlékeket csinálni. Hisz ha egy ilyen személyt találtok, akkor tényleg meg kell becsülni véleményem szerint. És be kell vallani, az ilyenek személyek is nagyon meghatározóak az ember életében, főleg ha az elsőről van szó. 

3.jpg

És meg egy nagyon jó tanács (amit nekem is meg kellene fogadnom) az a magabiztosság! Egy személyt azzal lehet a legjobban megfogni, sokat számít. A személyiségünk ilyenkor csodákra képes, nem kell itt elkeseredni, ha nem épp te vagy a következő instagram modell. Hiszen a szerelem sokkal több annál, mint némi effekt. ;) 

Címkék: bejegyzes