HELLO 2018! FOGADALMAK HELYETT CÉLOK?!

hello.jpg

Újabb év, újabb lehetőségek. Kezdődik elölről minden.
Őszintén bevallom, hogy az eddigi évig nem hittem ebben. Mindig megfogadtam valamit, de természetesen maximum 1-2 hétig tartottam be. Viszont most bekövetkezett a változás. 

Tényleg érdemes egy célt kitűzni magunk elé, akár olyat is, amit nem tudjuk, hogy hogyan fogunk véghez vinni. Ott fog lebegni előttünk és tenni szeretnénk majd ezért. Át kell gondolnod, hogy mit is vársz ettől az évtől majd és aszerint cselekedni.

Nem feltétlen hívnám fogadalmaknak igazából, nekem ez olyan elcsépelt és senki sem tartja nagyon be. Ezért használtam előbb is a "cél" szót, mert ez számomra teljesen más jelent. Nem kell feltétlen az újévhez kötni, bármikor kitűzhetjük magunk elé, de ebben az időszakban talán az emberek jobban kapnak erre a témára, ezért érdemes most. 

Nem kell azért se csüggedni, ha 1 hónap után nem sikerül vagy el sem kezdted. Ha például azt a célt tűzöd ki, hogy ebben az évben le fogok fogyni, akkor nem kell már január 1. napján a konditeremben órákat edzeni. Van időd rá, egy teljes éved ráadásul, nem csak januárra tetted a célodat. Én sem egyből kezdtem el, sok idő kellett hozzá, talán 4-5 hónap is. 

Pozitívan tekintsünk az elkövetkezendő évre, nem tudhatjuk mi vár ránk. De, ha negatív vagy és nem is érdekel, akkor ne várj nagy meglepetésekre. Nyitottnak kell lenned mindenre, figyelni kell a legapróbb dolgokra is. Lehet ez lesz a TE éved!

Készítsünk magunknak valamit, ami a céljainkat és álmainkat tartalmazza. Ez lehet akár egy jegyzet, egy kép akár egy rajz. Bármi! Az a lényeg, hogy lássuk magunk előtt, nem tudjuk szem elől téveszteni. Én is fogok egy listát készíteni ezekről biztosan, szeretném ezzel még jobban motiválni magam. Nem baj, ha nagy célokat tűzünk ki, sőt minél őröltebbeket találjunk ki, azokból születnek a sikeres emberek, nem az átlagos tervekből. Ezért mondják, hogy merj nagyot álmodni. 

plans.jpg

Én mindenkinek egy sikeres és boldog évet kívánok, rajtatok múlik mit hoztok ki belőle! Ne hagyd, hogy olyan legyen, mint a többi év, tedd különlegessé, legyen ez a legjobb!