Akadályok - Valóban léteznek?

 

Mi is valójában az akadály? Mi akadályoz meg minket?

Rengeteg akadályt találunk magunk előtt, szinte bármilyen helyzetben látunk. Akár akadályt látunk akkor is, ha edzésre kellene mennünk, vagy más szóval kifogást. Akár ha meg kell tanulnunk valamit, esetleg ha egy beadandót kell csinálnunk. Az akadály mindig ott van, és ez akármi lehet. Fáradt vagyok, nem érek rá, nincs már erőm ehhez. 

De valóban léteznek ezek az akadályok? 

Gondoljunk bele! 

Ki/Mi akadályoz meg abban, hogy tanuljak? ÉN.
Ki/Mi akadályoz meg abban, hogy edzek akár teremben, akár otthon? ÉN.
Ki/Mi akadályoz meg abban, hogy elkezdjek valamilyen hobbit? ÉN.
Ki/Mi akadályoz meg abban, hogy kedves és türelmesebb legyek másokkal? ÉN.

És a legfontosabb: Ki/Mi akadályoz meg abban, hogy boldog legyek? ÉN.

Saját magam vagyok az akadály. Nem kereshetjük mindig másban a hibát, az nem vezet semmire. Miért okolunk állandóan másokat? Miért keresünk okot arra, hogy miért nem tettünk meg egy bizonyos dolgot? Aztán mindig bánkódunk, hogy mennyivel jobb lett volna, ha akkor megtesszük azt, amit kellett volna. Ne legyen több "Mi lett volna ha".

Ne állítsunk fel saját magunknak akadályokat. Ne mondd többet azt, hogy lusta vagy. Kelj fel és csináld, ne bánd meg később, nincs idő rá. Most vagy fiatal, ne arra gondolj vissza, hogy mit nem tettél meg. 
Ne utólag gondold azt, hogy de jó lett volna tanulni. Pedig ebben senki sem akadályozott, egyedül te magad voltál az a bizonyos akadály. 

Ne vesztegesd el az idődet, hisz az mindennél többet ér. Nem tudod visszapörgetni, ezért kell most kihasználni minden lehetőséget. Most kell ott lenni és csinálni, nem lesz több lehetőségünk már rá. Nehéz ezt felismerni, de tényleg, ha most nem csinálod, akkor csak bánni fogod. Nem lesz mire visszagondolni, csak az unalmas hétköznapokra, miközben egy olyan munkát végzünk esetleg, amit utálunk. És ez mind csak azért van, mert most láttuk magunk előtt az akadályt, és nem tettünk semmit. 

Benned is ott van a tehetség, van egy saját képességed. Keresd és ismerd meg magadat, és a sikered biztos lesz a jövőben! Ne válj robottá, ne tűnj el a hétköznapok világában! Menj és tégy amit akarsz, nincs akadály előtted, csak csináld. Tedd szebbé a mindennapokat és a jövőd is is szebb lesz. 

akadaly.jpg

 

Címkék: bejegyzes