Légy boldog!

Légy boldog!

4.jpg

Mindenhonnan ezt halljuk szerintem, már a csapból is ez folyik. Mindig van egy olyan személy körülöttünk, aki mindig vidám és felpezsdült. Nagyra nyílt szemekkel nézünk rá, hogy ezzel meg mi történhetett. Mindenki őt figyeli, hiszen Ő más, mint a többiek. De ez rossz lenne?

NEM. A válasz nem!

Talán ennek a személynek van a legjobb élete. Hisz mindig boldog, minden jól alakul. Akkor miért is lenne ez olyan rossz?

De hogyan is szakadjunk ki a hétköznapokból? Ez nagyon egyszerű. Csináld azt, ami boldoggá tesz téged!

Szeretsz olvasni? Akkor OLVASS! Szeretsz rajzolni? Akkor RAJZOLJ! Szeretsz futni? Akkor FUSS! Ennyire egyszerű, nem kell semmi más hozzá. Találd meg azt az elfoglaltságot, amit szívesen csinálsz és közben ki tudsz kapcsolódni.

Sokan keresik a kifogásokat, de én rájuk úgy tekintek, mint akik a saját boldogságukat taszítják el önmagukat. Mindig lehet valami kis kibúvót találni, hogy miért nem tesszük azt, amit szeretünk vagy akarunk. Fáradt vagyok, nincs időm, úgysem menne nekem. Ez mind HÜLYE KIFOGÁS.

Nincs ilyen. NINCS. Csinálni kell egyszerűen, hisz máskor nem tudod. Lehet fáj szembe nézni az igazsággal, de ez így van. Nincs időnk ilyen értelemben. MOST kell elkezdeni, ez a legjobb alkalom. Már közhelynek tűnhet ez, de így van. Ha majd a jövőből visszatekintesz, akkor ne bánj meg semmit. Úgy cselekedj most, amire szívesen gondolsz vissza. 

De előre szólok, ez nem feltétlen könnyű, de megéri az biztos. Tudom nehéz a suli mellett, hisz sok időnket elveszi. De mindeközben azt mondom, hogy lehetséges.

Minden nap 5 után kelek, készülődöm, de jó így, kelni mivel aztán van egy kis időm magamra. Bekapcsolom a zenémet, nyugodtan megreggelizem és kicsit ébredezem, amíg nem kell mennem. És mielőtt felmerülne a kérdés, hogy miért jó ilyenkor kelni, akkor az oka az, hogy nem tűnik fel, hogy korán kelek. Nem nehezebb, mivel boldog vagyok. Mosolyogva kelek fel és nem úgy, hogy jajj már megint ez a szar stb.

Miután hazaérkezem suliból, aztán indul igazán be az élet. Hiszen a szabadidőben mutatkozik ki szerintem, hogy milyen is valójában az ember. Tudom, hogy mindenki hulla fáradtan érkezik haza, de akkor menni kell és csinálni, máskor nem tudod. És nem lehet a tanulásra fogni!

Amellett, hogy jeles tanuló vagyok egy nem a legkönnyebb iskolában, plusz ebben az évben még alapvizsgám is lesz, attól van időm arra, amit szeretek. Ha hazaérek kicsi pihenő, majd nekiállok tanulni. Aztán jön az, hogy ez félbeszakad, majd vagy edzésre vagy angolra megyek, és az alapvizsga felkészítőt sem felejthetem ki. Majd este újra tanulás és, hogy jól zárjam a napom neki ülök rajzolni, olvasgatni a kedvenc könyveim, majd egy kis zenehallgatással, napi edzésemmel, sorozatnézéssel zárom a napomat. Lehet kicsit monotonnak tűnik ez, de ha boldog vagy közben, akkor egyáltalán nem az. Bevallom nem volt könnyű, főleg a heti 4-5 edzés mellett (vasárnap is van) , és még ott vannak a különórák. Ezek után kinek van kedve még valamit is csinálni? Hát nekem! Mivel ettől lehetek boldog, és közben még a jövőmet is formázom.

Ezért olyan fontos, hogy azt csináld amit szeretsz! Tudom nehéz lesz először, de hidd el megéri! Egy olyan élet vár rád, amit nem is tudtál volna elképzelni! Ne érdekeljenek a többiek, ne figyelj rájuk. És hidd el ezek mellett bőven lesz időd a barátokra is, ahogy nekem is. Ha nekem sikerült, akkor higgyétek el, ti is megtudjátok ezeket az apró lépéseket tenni! 

Nagyon remélem, hogy megfogadja valaki ezeket, garantáltan megváltozik az élete! Sok szerencsét kívánok mindenkinek ehhez, tekintsetek kihívásként erre!

Címkék: bejegyzes