VISZLÁT 2017! KÖSZÖNÖK MINDENT!

Huhh, őszintén mondom hiányolni fogom ezt az évet, életem eddigi egyik legmeghatározóbbja volt. Annyit tapasztaltam, változtam és fejlődtem, amit talán sosem gondoltam volna. Nem azt mondom, hogy már minden rendben van és minden szuperül megy, de szinte már majdnem, ami már így is nagy szó. 
Év elején nem tűztem ki magamnak célokat sajnos, nem volt még akkora önbizalmam, nem hittem, hogy másabb lehet ez az év.

change.jpgÓriási erőt kellett vennem magamon a változáshoz, nem is kis idő volt. Talán azért nem is tűnt fel nekem még év közben ez a "megújulás", mert egy folyamat volt és nem egyből történt. De most így visszagondolva, már mindent értek, hogy mi miért volt. 

Legfontosabb számomra az életmódváltás és fogyás volt, de ez még egy régebbi célom volt. Talán azért sem tűztem ezt ki magam elé, mert nem hittem, hogy sikerülne nekem is. Pár éven keresztül mindig mondogattam, hogy most már tényleg kezdeni kell valamit magammal ,ez így nem jó stb. Bár ekkor még tényleg nagyon fiatal voltam. 
Erre, mikor már tényleg "feladtam" és már nem is gondolkoztam ilyen fogadalmakban, mégis sikerült. Itt vagyok 1 év után és büszkén mondhatom azt, hogy sikerült. Igenis ÉN csináltam meg. 
Nem kell már kifogásokat keresnem, takargatnom magam, szégyenkezném/szégyellnem magam. Persze ezelőtt sem kellett volna, de én úgy fogtam fel. Nem jött meg teljesen az önbizalmam, de lényegesen több lett.

A másik ilyen sikerélményem a több kimozdulás volt. Eléggé magamba voltam fordulva régebben, inkább itthon töltöttem az időmet. Kétségen kívül még most is imádok itthon lenni, megnyugtató érzés. Sosem voltam a nagy bulizós típus, de mégis jó barátokkal kimozdulni és programokat csinálni. Új ismerőseim lettek, akik segítettek nekem, pedig csak egy kisebb elhatározás kellett ehhez. Elkezdtem megismerni önmagam és megtapasztaltam, hogy a különböző helyzetekre hogyan reagálok. Ha valami nem tetszett, akkor próbáltam javítani rajta vagy éppen még folyamatban vagyok vele.  

gym.jpgEgyre többet tanultam, ebben az évben is hála javítottam a jegyeimen. Nem volt könnyű, főleg mikor a 4-5 edzést beiktattam, de azt vettem észre, hogy minél több feladatom volt, én annál jobban szerettem volna csinálni. Fáradt voltam, de egy percig sem bántam, mert élveztem azt, amit csináltam. Persze könnyebb lett volna nekem is azt mondani, hogy nem érdekel semmi, nem is tanulok, megyek inkább minden hétvégén bulizni és lesz, ami lesz.
De mire mentem volna akkor, ha ezt tettem volna? Semmire. Úgy, ahogy az elmúlt években is. 

Elegem lett a folytonos kudarcból, és abból, hogy nem szeretem magam, akivel mindig össze vagyok zárva. Nem azt mondom, hogy tökéletes lettem, de biztosan jobb. Nem tudom, hogy külső szemmel mit láthattak pontosan rajtam, de remélem észrevették a változást. Tudom, hogy van mit javítanom még és ezeken jövőre mindenképp fogok dolgozni. 

Nagyon fontos nekem még ez a blog is, ez is egy rendszert hozott az életemben, és sokat is köszönhetek ennek. Nem hittem, hogy ilyeneket írnék én valaha is, aki lenézte önmagát és nulla önbizalommal rendelkezett, ráadásul emellett nagyon negatív is volt. 
Nem is ismertem ezt az oldalt, véletlen bukkantam rá, de biztosan, hogy jó döntés volt elkezdeni ezt. Írtam már korábban is, de valljuk be, azok nagyon nem voltak jók, de akkor még szívesen írogattam kitalált történeteket. 

Van hála istennek olyan személy is az életemben, akit sikerült motiválnom, ha csak egy kicsit is. Nekem már ez is külön egy sikerélmény, nagyon sokat jelent. Elmondhatatlanul büszke és boldog vagyok ilyenkor, talán nem is tudnám leírni szavakban. Hallgatni más ilyen élményeit nagyon inspirálóak számomra és én is tanulok belőlük. 
És a legjobb benne, hogy csak pár szó/mondat mennyire megtud valakit változtatni, ezért próbáljunk meg dicsérni mindenkit és odafigyelni egymásra. Világítsunk rá arra, hogy ő miben jó és segítsünk neki. 

Te is mond ki, hogy KÖSZÖNÖM!

Legyél hálás azért, amik veled történtek, gondold végig ezt az évet. Akár írj pár mondatot róla, hogy tényleg lásd is ezeket magad előtt, légy büszke magadra! Ha éppen nem úgy sikerült, ahogy tervezted, ne aggódj! Adj időt magadnak, eljön a te időd, amint készen állsz rá!

Ezekkel a gondolatokkal szeretnék most elbúcsúzni és mindenkinek előre sikerekben gazdag Boldog Új Évet kívánni! :)

2017.jpg