Álmok

"Akarok egy nagy házat, nagy kocsit és nagy gyűrűket,De tulajdonképpen nincsenek nagy álmaim." - Suga (No more dream)

 

Ezt, mint minden más idézetet sok féle képpen lehet érteni. Mikor még negatívan gondolkoztam, nem is gondolkoztam volna ezen. Persze, így fiatalokban felmerül, hogy milyen jó is lenne egy nagy házban, gazdagon, tökéletes élettel megöregedni. De, ha belegondolunk, tényleg ez lenne a jó? Persze, nem azt mondom, hogy nem, mert ez mind szép is jó. De nem ér semmit, ha olyannal foglalkozol ami nem is érdekel, csak a pénz jön, de te boldogtalan vagy. Ha így élsz esélyed sem lesz a boldogságra. 

Én is kétségbe voltam esve, hogy úristen mi is lesz velem a jövőben, mi lesz ha nem jön össze semmi. Hisz egy rossz döntés, és akár az egész életemet megbélyegezhetem vele a továbbtanulás terén akár. Ezek a gondolatok valljuk be, elég kétségbeejtők számunkra. 

De amióta, pozitív a gondolkodásmódom, azóta hiszem azt, hogy jól fogok dönteni, és valamennyire a sors is közrejátszik majd. Egyelőre még nem a gondolkodásmóddal kezdenék, csak ilyen alapdolgokról szeretnék beszélni. 

1. legfontosabb dolog a tanulás. Tudom, fárasztó és kinek van kedve hozzá őszintén? Nekem sincs. Hisz olyan fárasztó minden, inkább csak pihennék suli után legszívesebben. De, akkor mondhatni, csak elrepül felettem az élet és semmit nem csinálok, és ezután jön az, hogy nem azzal foglalkozhatom amivel igazán szeretnék. Ha valamit igazán szeretnél és látsz előtted akár már egy szakmát, munkahelyet akkor igen is tessék megdolgozni érte és neki ülni annak a füzetnek/könyvnek. Tudom kicsit kétségbeejtő, de a semmiért cserébe ne várj akármit is. De, ha esetleg neked még nincs olyan nagy és kiemelkedő álmod, nem kell kétségbeesni. Bevallom én is kicsit féltem egy időben ettől, de nem kell. Akkor annyi a teendő, hogy légy szorgalmas, és ha minden jól megy akkor sok választási lehetőséged lesz. De ha nem teszel semmit, akkor levágod magad előtted az utat és nem tudsz választani majd. 

 1.jpg

Címkék: bejegyzes